ویژه برنامه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در نوروز ۱۴۰۱

تیم رسانه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ویژه برنامه ای را به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی و اجرا کرد. در این ویژه برنامه با دکتر مهدی فکور رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، مهندس شاهرخ مدیرعامل شرکت سبحان پایا مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت توسعه درمان سرو مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به مصاحبه و گفت وگو پرداخته شد.

دکتر مهدی فکور؛ رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران: ارتباط با جامعه و صنعت از ارکان و اصول ماست.
دکتر مهدی فکور؛ رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در گفت و گو با اتاق رسانه پارک علم و فناوری از اهداف کلان، برنامه ها و حمایت های پارک از صاحبان ایده، فناوران و شرکت های دانش بنیان در مسیر افزایش تولیدات داخلی صحبت می کند. ارتباط با جامعه و صنعت از ارکان و اصول ماست.
گزارش تصویری مصاحبه با دکتر مهدی فکور، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
لینک گزارش تصویری با دکتر فکور:

طراحی و ساخت سامانه داور ویدیویی در شرکت دانش بنیان ایرانی
مهندس حسام الدین شاهرخ مدیرعامل شرکت سبحان پایا مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در گفت و گو با اتاق رسانه از طراحی و ساخت سامانه داور ویدیویی ( ویدیو چک ) صحبت می کند. این سیستم در تنها شبکه ۴k ایرانی واحد سیار استان تبریز، تهران و بخشهای دیگر سازمان مورد استفاده قرار گرفته است.
گزارش تصویری مصاحبه با مهندس حسام الدین شاهرخ
لینک مصاحبه:

ایجاد درمان جدیدی برای تنبلی چشم توسط محققان ایرانی
مهندس آریانا سلطانی مدیرعامل شرکت توسعه درمان سرو مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در گفت و گو با اتاق رسانه از ایجاد درمان جدیدی برای تنبلی چشم با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی و هوش مصنوعی خبر داد.
گزارش تصویری مصاحبه با مهندس آریانا سلطانی
لینک مصاحبه :