نمایشگاه‌ تخصصی

در ادبیات بازاریابی امروز ، نمایشگاه به مکانی اطلاق می‌شود که تولیدکنندگان، محققین، مبتکرین و نوآوران صنعتی و بازرگانی به نمایش و عرضه کالاهای جدید می‌پردازند و از این طریق سعی می‌کنند با تولیدکنندگان مواد اولیه مورد نیاز،خریداران،پیمانکاران و سازمان‌های دولتی و رسمی ارتباط برقرار سازند.

اهداف حضور در نمایشگاه

  1. فروش بیشتر و افزایش سهم بازار
  2. معرفی کالاهای جدید
  3. به‌دست آوردن شهرت، اعتبار و معروفیت
  4. اخذ سفارش کلان برای آینده (پیش فروش کردن)
  5. برقراری ارتباط با جامعه ومصرف‌کنندگان (فعالیت روابط عمومی)
  6. ایجاد ذهنیت قوی و مثبت به نفع محصول و شرکت
  7. القاء یک طرز فکر یا اندیشه جدید در مصرف کننده
  8. پیداکردن پیمانکاران و تامین کنندگان مواد اولیه
  9. جمع آوری نقدینگی
ردیفنمایشگاه‌های ۱۴۰۲تاریخ برگزاری
۱فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش۲۴ الی ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۲
۲نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات۳ الی ۶ آذر ماه ۱۴۰۲
۳هفته پژوهش و فناوری۲۲ الی ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۲

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با اداره تجاری سازی داخلی ۱۵۱،۱۷۱،۱۸۵ تماس حاصل نمایید.