ارتباط با رسانه

امروزه رسانه‌ها از هر نوع و قالب آن به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تولید فکر و اندیشه تبدیل شده‌اند. مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و جذابیت‌های این ابزارهای جدید ارتباطی، سبب شده است تا سیاستگذاران حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای دستیابی به اهداف خود، ارتباط با رسانه‌ها را در اولویت قرار دهند و به عبارتی، به رسانه‌ها نوعی نقش کارگزاری و منبعی برای تصمیم‌سازی و اندیشه‌آفرینی داده شده است.

بدون تردید روابط عمومی‌ها و رسانه‌های جمعی به عنوان دو کانون مهم از نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های عمومی جامعه و فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارند.

با توجه به اهمیت و نقش بی‌بدیل روابط عمومی و به تبع رسانه‌ها در شناسایی افکار عمومی و پاسخگویی به آن‌ها براساس سیاست‌های کلی سازمان مربوطه، روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نیز، ارتباط با رسانه و تاثیر آن در برندینگ، شبکه‌سازی و جریان‌سازی به خصوص برای صاحبان ایده، واحدهای فناور و دانش‌بنیان مورد توجه قرار داده و با ایجاد شبکه ارتباطی گسترده با رسانه‌های رسمی کشور (تصویری، صوتی و مکتوب) توانسته نقش بسزایی را در سه حوزه برندینگ، شبکه‌سازی و جریان‌سازی برای مخاطبان خود ایفا کند.

صاحبان ایده، واحدهای فناور و دانش‌بنیان عضو و مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران می‌توانند درخواست خود را جهت حضور در رسانه‌های رسمی کشور از طریق روابط عمومی پارک مطرح کرده تا اقدامات لازم در این راستا انجام گیرد.

متقاضیان میتوانند با شماره ۸۸۲۲۰۷۰۰ الی ۴ داخلی۱۸۷، ۱۳۹، ۱۷۷ در تماس باشند.