آگهی ها و نیازمندیهای همشهری؛ حوزه ای با فرصتهای بسیار برای صاحبان ایده
رضا یعقوبی مدیر آگهیها و نیازمندیهای همشهری در رویداد ریورس پیچ همشهری به دو موضوع کلی نیازها و امکانات همشهری پرداخت.
وی جذب مخاطب در بخشهای مختلف را از نیازهای همشهری دانست و افزود:” منظور از جذب مخاطب شامل جذب آگهی برای رسانههای مکتوب، تلویزیونهای شهری است.”
یعقوبی در ادامه به بازاریابی تولید محتوا اشاره کرد و گفت: ” ارتباط میان تحریریه و سازمان آگهی های همشهری بسیار نزدیک است و ما میتوانیم برای تولید محتوا نیز بازاریابی داشته باشیم و این فعالیت را در حوزه های مختلف و برای شرکت ها و سازمانهای مختلف انجام دهیم. همچنین امکان توسعه آگهی در شبکه های مجازی نیز وجود دارد.”
ایشان به موتورهای جست وجو به عنوان منبع اصلی ورودی های سایت و اپلیکیشن های مجموعه اشاره کرد و خاطرنشان شد:” سئو از موضوعات بااهمیت مجموعه محسوب میشود و توسعه آن حوزه ای برای ورود استارت آپ ها است.”
یعقوبی از موضوع احراز هویت به عنوان یکی دیگر از اصلی ترین نیازها در حوزه نیازمندی های همشهری یاد کرد و گفت: “نیازمندی های هشمهری یکی از قویترین کارهایی که در سالهای گذشته انجام داده، احراز هویت بوده است. هماکنون نیازمند احراز هویت آنلاین هستیم تا آگهیها از مطمئنترین آگهیها در هر حوزهای در کشور باشد.”
وی به بحث دبیری و ممیزی پرداخت و افزود:” آگهی هایی که در سایت و اپلیکیشن نیازمندی ها منتشر میشوند، باید دبیری و ممیزی شوند. موضوع دبیری غلط های املایی و مرتبط بودن عکسها را مورد توجه قرار میدهد و ممیزی نیز بر اساس یکسری قوانین مکتوب و نانوشته انجام میگیرد. این موضوعات در حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی مطرح است. البته صاحبان ایده میتوانند در روش های دیگر نیز در این حوزه پیشنهادات خود را ارائه دهند.”
یعقوبی ضمن اشاره به موضوع پرداخت و روش های امنیت پرداخت، گفت:” معاملاتی که از طریق بستر نیازمندیهای همشهری انجام میشود، نیاز به تامین امنیت پرداخت طرفین دارد و ما باید این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.”
ایشان مبحث پاسخگویی را از دیگر موضوعات مهم در بخش نیازمندی ها دانست و اظهار داشت:” هماکنون ۶۰ دفتر فعال در این حوزه داریم که امکان افزایش آن تا ۱۰۰ دفتر وجود دارد که باید امکانات مرتبط با این تغییر را فراهم کنیم.”
یعقوبی با تاکید بر توسعه در همه بخش ها گفت:” توسعه در زیرساختهای مختلف، توسعه در بک اند، توسعه در فرانت، توسعه در ux و ui، و همچنین سایر بخشها فرصتی برای حضور صاحبان ایده و استارت آپ ها است.
ایشان برند همشهری، ارائه خدمات موثر در بخش آگهی ها و نیازمندی ها، وجود دفاتر ثبت آگهی در شهر تهران و سایر استانها، داشتن پایگاه مشتریان ۱.۵ تا ۲ میلیون نفر، داشتن اطلاعات مختلف با شهر تهران شامل املاک، لوکیشن خدمات مختلف، مکان یابی نقطه به نقطه که در دفاتر این مجموعه صورت گرفته را از مجموعه داراییها و امکانات این مجموعه دانست و افزود:” این دارایی ها میتواند در قالب پروژه های همکاری با افراد در اختیار ایشان قرار گیرد.”
علاقه مندان میتوانند گزارش تصویری این بخش از رویداد را از طریق لینک زیر تماشا نمایند.
گزارش تصویری همشهری، رضا یعقوبی