ارتباط با رسانه
امروزه رسانهها از هر نوع و قالب آن به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تولید فکر و اندیشه تبدیل شدهاند. مجموعهای از ویژگیها و جذابیتهای این ابزارهای جدید ارتباطی، سبب شده است تا سیاستگذاران حوزههای مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای دستیابی به اهداف خود، ارتباط با رسانهها را در اولویت قرار دهند و به عبارتی، به رسانهها نوعی نقش کارگزاری و منبعی برای تصمیمسازی و اندیشهآفرینی داده شده است.
بدون تردید روابط عمومیها و رسانههای جمعی به عنوان دو کانون مهم از نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیینکنندهای در افزایش آگاهیهای عمومی جامعه و فرهنگسازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارند.
با توجه به اهمیت و نقش بیبدیل روابط عمومی و به تبع رسانهها در شناسایی افکار عمومی و پاسخگویی به آنها براساس سیاستهای کلی سازمان مربوطه، روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نیز، ارتباط با رسانه و تاثیر آن در برندینگ، شبکهسازی و جریانسازی به خصوص برای صاحبان ایده، واحدهای فناور و دانشبنیان مورد توجه قرار داده و با ایجاد شبکه ارتباطی گسترده با رسانههای رسمی کشور (تصویری، صوتی و مکتوب) توانسته نقش بسزایی را در سه حوزه برندینگ، شبکهسازی و جریانسازی برای مخاطبان خود ایفا کند.
صاحبان ایده، واحدهای فناور و دانشبنیان عضو و مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران میتوانند درخواست خود را جهت حضور در رسانههای رسمی کشور از طریق روابط عمومی پارک مطرح کرده تا اقدامات لازم در این راستا انجام گیرد.