کارگزاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از سال ۱۳۹۹ در راستای حمایت از شرکت‌ها و هسته‌های فناور اقدام به پذیرش کارگزار کرده است. کارگزاران کسب و کار شرکت‌های متخصصی هستند که می‌توانند برخی از وظایف و نیازهای مشتریان خود را بنا به درخواست آن‌ها اجرا نمایند و در ازای ارائه خدمات حق العمل دریافت نمایند.

جذب کارگزار در زمینه‌های مورد نیاز شرکت‌ها و هسته‌ها به شرح ذیل انجام گرفته است:
  • خدمات مالی، حسابداری و حسابرسی
  • بیمه
  • بازاریابی و فروش
  • مالیات و تنظیم اظهارنامه
  • مالیکیت فکری و ثبت پتنت
  • تبلیغات
  • حقوقی، ثبت و اخذ مجوز
  • بازرگانی و امور گمرکی
  • تهیه طرح توجیهی، طرح کسب و کار و مدل کسب و کار
  • نحوه ارائه خدمات کارگزاران به شرکت‌ها و هسته ها

به منظور ارائه خدمات مورد نیاز شرکت ها و هسته های عضو/ مستقر در پارک، مجموعه ای به نام “کلینیک کسب و کار ” ایجاد شده است تا متقاضیان بتوانند خدمات مورد نیاز خود در حوزه کسب و کار را در اسرع وقت در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دریافت نمایند.

ارتباط با کارگزاران:

  1. معرفی و اطلاع رسانی کارگزار از سوی پارک به هسته‌ها/شرکت‌های عضو/مستقر در پارک
  2. مراجعه متقاضیان به اداره تجاری‌سازی جهت دریافت نوبت
  3. معرفی متقاضی به کارگزار در زمان مشخص

لیست کارگزاران همکار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و حوزه فعالیت‌ آن‌ها به شرح ذیل می ‌باشد:

[table id=2 /]

لازم به ذکر است، کارگزاران در زمان‌های مشخص در طول هفته در کلینیک کسب و کار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر هستند، جهت دریافت نوبت حضوری/ تلفنی با اداره تجاری‌سازی، شماره ۰۲۱۸۸۲۲۰۷۰۰ الی ۴ داخلی‌های ۱۵۱، ۱۷۱ و ۱۸۵ تماس حاصل فرمائید.

فرایند پذیرش کارگزار در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به شرح زیر است:

  • فرآیند پذیرش کارگزار
  1. اعلام فراخوان از طریق سایت/ ارسال فکس/ مطبوعات/ خبرگزاری‌های آنلاین/ پوستر، بنر و…
  2. تکمیل فرم درخواست از سوی شرکت متقاضی ارائه خدمات و اعلام تعرفه‌های خدمات
  3. بررسی در کارگروه پذیرش و ارزیابی کارگزاران و نظارت بر اجرا
  4. اعلام نتیجه ارزیابی به شرکت متقاضی و ارائه ابلاغیه پذیرش / عدم پذیرش
  5. عقد قرارداد ۶ ماهه
  6. ارائه خدمت کارگزار در کلینیک کسب وکار در صورت اخذ رأی لازم در جلسه پذیرش
  7. ارزیابی ۶ ماهه پس از بررسی نحوه ارائه خدمت ، کیفیت ارائه خدمت ، زمان اجرا، هزینه و …
  8. تمدید قرارداد شش ماه آتی