دریافت نشان نقره رتبه‌بندی شرکت‌های متخصص در حوزه مدیریت بهینه‌سازی مصرف انرژی توسط شرکت محپا

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ شرکت مهندسی حسگرهای هوشمند پارس مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به کسب نشان نقره‌ای اولین رتبه‌بندی شرکت‌ها و فعالان متخصص در حوزه مدیریت بهینه‌سازی مصرف انرژی شد.

آیین تجلیل از فعالان حقیقی و حقوقی فناوری و صاحبان ایده در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی با حضور حمیدرضا زیدی فرد، معاون وزیر نفت در حوزه پژوهش و فناوری و نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان در حوزه انرژی در ساختمان همایش‌های بین المللی شرکت ملی نفت ایران روز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد.

در سال گذشته مطابق با دستور آیت‌اله رییسی رییس جمهور شهید، فراخوانی مبنی بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی منتشر شد که که ۶۵ شرکت حضور به هم رساندند و طرح‌های خود را ارسال کردند. پس از ارزیابی طرح های ارسالی، ۳۸ شرکت تایید و هفت شرکت نشان طلایی، ۱۰ شرکت نشان نقره‌ای و هفت شرکت صاحب نشان برنز شدند‌.

شرکت مهندسی حسگرهای هوشمند پارس مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به کسب نشان نقره‌ای اولین رتبه‌بندی شرکت‌ها و فعالان متخصص در حوزه مدیریت بهینه‌سازی مصرف انرژی شد.