پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری انتشارات ادیبان روز، پنجمین نشست از سلسله نشستهای بررسی کتابهای حوزه کارآفرینی، کسب وکار و انتقال تجربه را تحت عنوان کافه ایده برگزار میکند.
در پنجمین نشست، کتاب مارکتینگ پلنینگ بررسی خواهد شد.
محورهای کارگاه:
- مقدمهای بر مارکتینگ پلنینگ
- الزامات مارکتینگ پلنینگ
- نقش مارکتینگ پلن در استراتژیهای بازاریابی
- جایگاه مارکتینگ پلن در دانشگاه و صنعت
- مارکتینگ پلنینگ: حلقه مفقوده
سخنران:
دکتر سهیل نجات؛ معاونت مارکتینگ هلدینگ توسعه خرده فروشی پارس آریایی
زمان برگزاری:
شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲؛ ساعت ۱۴ الی ۱۷
محل برگزاری:
دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران، طبقه سوم، سالن شهدا