مرکز نوآوری رسانه همشهری (راهاندازی شد)؛ مسیر حمایت از ایده رسانهای تا کسب و کار رسانهای
اولین مرکز نوآوری رسانهی کشور با همکاری « پارک علم و فناوری دانشگاه تهران » و « موسسه همشهری » و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راهاندازی شد.
« ??? روزنامه، روزنامه، آخرین خبر … !!؟ »
این جمله با اون آهنگ خاص خودش 🙂 به گوش خیلیهامون آشناس …
چقدر زیاد بودن اخبارهای متنوعی که از طریق همین روزنامهها، از آنها اطلاع پیدا میکردیم. رسانهای مکتوب که هنوز هم طرفدارهای خاص خودش را دارد. یکی از این روزنامههای بسیار جذاب “همشهری” است که در بهار ۱۳۷۰ راهاندازی و در پاییز ۱۳۷۱ نخستین شماره از آن منتشر شد.
همشهری با پیشرفت تکنولوژی و شکلگیری بسترهای آنلاین رسانهای، از این قافله عقب نماند و در سال ۱۳۸۵ وبگاه همشهری آنلاین را راهاندازی کرد. به گفتهی موسسه همشهری: قرار است همشهریآنلاین شهری همیشه بیدار باشد و خدمات لازم را برای یک زندگی شهری در عرصههای خبر رسانی، اطلاع رسانی، آموزش و سرگرمی دنبال کند. این تلاش، بینش و فعالیت همراه با خلاقیت و نوآوری نتیجه بخش این شد تا برند همشهری در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنوارۀ ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شود.
موسسهی همشهری و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، اکنون رویایی زیبا در سر دارند. رویایی که میتواند محقق تمامی فعالیتها و ایدههای علاقمندان تمام حوزههای رسانه در کشور باشد.
همشهری با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مرکز نوآوری همشهری را راهاندازی کرد.
تمامی افراد، گروهها و تیمهایی که ایدههای خلاقانه در حوزه رسانه در سر دارند میتوانند با بستر ایجاد شده، علاوه بر افزایش توانمندی رسانهای خود در حوزه مورد علاقه خودشان، مورد حمایت این مرکز قرار گیرند تا ایده خود را تبدیل به واقعیت و کسب و کار رسانهای نمایند.
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در همین راستا و به منظور آشنایی و معرفی اهداف و فعالیتهای مرکز نوآوری رسانه همشهری وبینار ” معرفی مرکز نوآوری رسانه همشهری ” را برگزار مینماید.
این وبینار، فرصت آشنایی با مرکزی است که تحقق بخش ایدههای رسانهای شماست.
زمان برگزاری:
یکشنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۴ الی ۱۶
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۲۲۰۷۰۰ الی ۴ داخلی ( ۱۷۷ و ۱۳۹ ) تماس حاصل فرمایید.