کارگزاران کسب وکار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

کارگزاران کسب وکار، شرکت‌های متخصصی هستند که می‌توانند برخی از وظایف کسب وکار مشتریان خود را بنا به درخواست آنان اجرا نمایند و در ازای ارائه خدمات، حق العمل دریافت نمایند.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، به منظور ارائه خدمات مورد نیاز شرکت‌ها و هسته‌ها در حوزه کسب وکار، بستری ایجاد کرده است تا شرکت‌ها و هسته‌ها بتوانند خدمات مورد نیاز خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.

نحوه ارائه خدمات کارگزاران به شرکت ها و هسته ها

به منظور ارائه خدمات مورد نیاز شرکت ها و هسته های عضو/ مستقر در پارک، مجموعه ای به نام “کلینیک کسب و کار ” ایجاد شده است تا متقاضیان بتوانند خدمات مورد نیاز خود در حوزه کسب و کار را در اسرع وقت در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دریافت نمایند.

  • معرفی و اطلاع رسانی کارگزار از سوی پارک به شرکت های عضو و مستقر در پارک
  • مراجعه متقاضیان به واحد تجاری سازی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران جهت دریافت نوبت
  • معرفی متقاضی به کارگزار در زمان مشخص شده
ردیفنام شرکت کارگزارآدرس سایتحوزه فعالیتلوگو
۱شرکت دانشگاهی حقوق مالکیت فکری تهرانhttps://www.iranipservices.comثبت داخلی و بین المللی اختراع-ثبت داخلی و بین المللی علامت تجاری
۲خلاق سروش سیماhttps://sorooshsima.comتهیه، تنظیم، مشاوره و اجرای برنامه های تبلیغاتی و روابط عمومی
۳تجارت پویا سورنا (کارگزار فن بازار منطقه ای یزد)http://sorenacenter.irتجاری سازی نوآوری و توسعه و انتقال تکنولوژی
۴داریک اندیشه پارسانhttps://pdac.irبیمه حقوق، شامل محاسبات حق بیمه حقوق و ثبت اسناد
۵گیتی سپند خرمhttps://gtsepand.irتجاری سازی
۶طیف نگار یکتا نوینhttps://www.tanintec.comجذب و تامین سرمایه، شناسایی و رفع نیاز فناورانه، بازاریابی و فروش

فرایند پذیرش کارگزار در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به شرح زیر است:

  • فرآیند پذیرش کارگزار
  1. اعلام فراخوان از طریق سایت/ ارسال فکس/ مطبوعات/ خبرگزاری های آنلاین/ پوستر، بنر و…
  2. تکمیل فرم درخواست از سوی شرکت متقاضی ارائه خدمات و اعلام تعرفه های خدمات
  3. بررسی در کارگروه پذیرش و ارزیابی کارگزاران و نظارت بر اجرا
  4. اعلام نتیجه ارزیابی از طریق ابلاغیه به شرکت متقاضی
  5. عقد قرارداد ۶ ماهه اول
  6. اجاره میز  ارائه خدمت کارگزاری در صورت اخذ رأی لازم در جلسه پذیرش
  7. ارزیابی ۶ ماهه پس از بررسی نحوه ارائه خدمت ، کیفیت ارائه خدمت ، زمان اجرا، هزینه و …
  8. تمدید قرارداد شش ماه آتی