پارک تاک (Park Talk)؛ اولین برنامه تولیدی ویژه شرکت های فناور و دانش بنیان عضو و مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 

در دنیای امروز تداوم پيوند روابط عمومی ها با رسانه ها در خلق و بهبود هویت و تصویر برند و شکل دهی و هدایت افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست. در حقیقت روابط عمومی به عنوان یک سازمان رسانه ای با تعریف استراتژی های موثر، به توسعه همگام با تغییر می پردازد و به شکل‌دهی استراتژیک پیام سازمان کمک می‌کند.

باتوجه به رسالت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای حمایت از واحدهای فناور و با عنایت به نقش روابط عمومی هرسازمان در معرفی هویت و عملکردهای اصلی سازمان و ارتقا سطح آگاهی اجتماعی از برند آن سازمان، روابط عمومی پارک علم و فناوری برنامه‌ای هدفمند و مدون تحت عنوان Park Talk را جهت برندینگ و معرفی هرچه بهتر واحدهای فناور به منظور شناخته شدن محصولات و خدمات ایشان طرح‌ریزی و در پانزده قسمت تولید کرد.
به منظور اجرای موثر این برنامه، شیوه نامه ای تدوین و مسیر پیاده سازی آن مشخص و تعریف گردید. شرکت های عضو و مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در کارگروه این برنامه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند. تیم رسانه پارک علم و فناوری در ابتدا با کسب اطلاعات تکمیلی نسبت به شرکت، مصاحبه ای هدفمند را طراحی، ضبط و تدوین نمود. این مصاحبه‌ها در دو قالب مکتوب و تصویری تولید شد و در سایت، آپارات، تلگرام، اینستاگرام، لینکدین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و همچنین از طریق سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایت دانشگاه تهران منتشر شد.

پس از انتشار مصاحبه شرکت، تیم رسانه با پیگیری های مکرر زمینه را جهت حضور خبرنگاران تصویری و مکتوب در شرکت های برنامه پارک تاک، فراهم کرد. که ماحصل آن انتشار از شبکه یک سیما ( اخبار ساعت14:00 ، اخبار ساعت21:00)، شبکه خبر ( اخبار ساعت 17:30، اخبار ساعت 22:00) شبکه سوم ( اخبار ساعت 22:00) شبکه چهار( اخبار ساعت 20:00) و درج اخبار مکتوب شرکت در خبرگزاری های مکتوب (ایسنا، ایرنا، مهر، فارس، دانشجو، آنا، تسنیم، باشگاه خبرنگاران جوان، اقتصاد 24 و…) شد.

تیم رسانه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با برنامه Park Talk توانست گام موثری در جهت برندینگ واحدهای فناور و شرکت های دانش‌بنیان بردارد و به جریان سازی در این زمینه کمک کند.

برای دریافت متن و گزارش تصویری هر مصاحبه بر روی بنر آن کلیک کنید.