مهندس محمدعلی گودرزی به عنوان معاون اجرایی و فنی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منصوب شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران،دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران طی حکمی مهندس محمد علی گودرزی را به عنوان معاون اجرایی و فنی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

احتراماً، نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم پارک علم و فناوری دانشگاه به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان معاون اجرایی و فنی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن تعامل با ذینفعان پارک علم و فناوری، انجام اقدامات لازم برای اجرایی شدن سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب پارک و اعمال نظارت‌های لازم در این زمینه، حمایت و پشتیبانی از مراکز نوآوری و فناوری، فراهم آوردن امکانات لازم برای توسعه بستر تحقیقات، کارآفرینی و نوآوری، برنامه‌ریزی در رابطه با جلب مشارکت مراکز دانشگاهی و فناوری به منظور تجمیع امکانات و توانمندی‌های آنان در راستای اهداف پارک و رعایت ملاحظات قانونی در عقد قراردادهای پارک علم و فناوری را از طریق جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی مورد اهتمام قرار دهید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.