فراخوان بیست وچهارمین جشنواره جوان خوارزمی (دانش پژوهان و فناوران)

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به نقل از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، ثبت نام برای شرکت در بیست و چهارمین دوره جشنواره جوان خوارزمی آغاز و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان در میان جوانان، شناسایی و ارج نهادن به مقام والای پژوهشگران، نوآوران و فناوران جوان کشور و حمایت از برگزیدگان جشنواره و تهسیل مسیر تجاری سازی و کاربردی نمون نتایج تحقیقات جوانان کشور برگزار می شود.
در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی طرح‌های ارسالی در شانزده گروه تخصصی مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.
شانزده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، مهندسی عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مهندسی مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری ‌نانو، مهندسی هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و مهندسی مکاترونیک و همچنین در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، نوآوری و فناوری و ابتکار می‌باشد.
متقاضیان متولد ۱۳۶۶/۰۱/۰۱ به بعد می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.khwarizmi.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره خوارزمی، جشنواره جوان خوارزمی بخش دانش پژوهان و فناوران اقدام نمایند.
مهلت ثبت نام الکترونیکی و ارسال طرح به دبیرخانه:پایان تیر ۱۴۰۱
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۶۲۷۶۳۲۱-۰۲۱ و ۵۶۲۷۶۰۳۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.