اولین شناسنامه ثبت مالکیت معنوی و فناوری به متخصصان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تعلق گرفت.

اولین شناسنامه ثبت مالکیت معنوی و فناوری به متخصصان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اولین شناسنامه ثبت مالکیت معنوی و فناوری در راستای تفاهم‌نامه راهبردی فی ما بین معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، وزارت صمت و با همکاری مرکز شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران، در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار رونمایی شد.

شرکت اندیشه سازان سلامت پارسیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به عنوان واحد فناور برتر انتخاب و اولین شناسنامه ثبت مالکیت معنوی فناوری را دریافت نمود.

دکتر علی خیرالدین در حاشیه این مراسم گفت: صدور شناسنامه فناوری این امکان را میسر می‌سازد تا دسترسی به اطلاعات فناوری و اصالت آن از طریق یک شناسه اختصاصی در وب سایت مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران به زبان فارسی و چند زبان دیگر در دسترس قرار گرفته و معرفی شود.

وی با اشاره به اهمیت صدور شناسنامه فناوری، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ملی صدور شناسنامه فناوری، تمامی فناوریی‌های ایجاد و توسعه داده شده، از طریق مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران، دارای شناسنامه یکتا و اطلاعات جغرافیایی، هویتی خواهد بود.

خیرالدین ادامه داد: اطلاعات کاربردی فناوری در دسترس علاقه‌مندان و متقاضیان به حوزه فناوری و نوآوری برای سهولت در فرآیند محصولات فناورانه قرار خواهد گرفت.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، در خصوص اهداف این طرح اظهار داشت: با اجرای طرح ملی صدور شناسنامه فناوری در کشور تمامی فناوری‌های ایجاد و توسعه داده شده از طریق مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران دارای شناسنامه یکتا و اطلاعات جغرافیایی، هویتی و همچنین اطلاعات کاربردی فناوری در دسترس علاقه‌مندان و متقاضیان خواهد بود.

 

 

تاریخ ۲۳ آذر بارگذاری شود.